سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گر مطالبه حرف شهیدان سیاسی است...آی مردم زمین و زمان من سیاسی ام

خودروهای زرهی اجلاس غیرمتعهدها از کجا آمدند؟
نویسنده : صف شکن
یکشنبه 91/6/19
نظرات

یکی از نکاتی که از مدت ها پیش تبدیل به یکی از حواشی ثابت این اجلاس شده بود، تامین یگان خودرویی مورد نیاز برای ساماندهی امور حمل و نقل این اجلاس بود.

مهم ترین چالش برای تامین یگان خودرویی این اجلاس به خودروهای زرهی تشریفاتی مورد نیاز برای حمل و نقل سران این اجلاس باز می گشت. از سویی استانداردهای جهانی موجود برای تامین حفاظت سران شرکت کننده در این اجلاس نیاز به تجهیزات و خودروهای پیشرفته را ضروری می کرد و از طرفی تامین چنین خودروهایی هزینه بسیار سنگینی را به کشور تحمیل می کرد.

از این رو ستاد برگزاری این اجلاس تصمیم گرفت تا با اجاره خوروهای زرهی مورد نیاز تشریفاتی هزینه های وارده به کشور را به حداقل برساند. در این میان کشور عراق بهترین گزینه برای تامین اجاره چنین خودروهایی شناخته شد و مدتی قبل از آغاز این اجلاس خودروهای فوق در اختیار تیم اجرایی ستاد برگزاری قرار گرفت و چند روز پس از پایان اجلاس نیز این خودروها به کشور عراق بازگردانده شد.

در سطح بعدی تامین مسائل امنیتی برگزاری اجلاس، تیم های حفاظتی حاضر بود که برای اسکورت کاروان مسئولین و همچنین تامین نیازمندهای امنیتی صورت می گرفت. در این باره تمام توان نیروهای امنیتی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و حتی دستگاه های امنیتی همچون وزارت اطلاعات نیز پای کار آمدند و یگان خودرویی خود را در اختیار ستاد برگزاری این اجلاس قرار دادند. بسیاری از این خودروها نیز بعد از انجام وظایف خود به واحدهای تحویل دهنده بازگشتند، بدون آنکه هزینه ای متوجه این اجلاس شود.

شرکت های داخلی نیز برای تامین خودروهای لازم این اجلاس نیز به میدان آمدند و امکانات خود را در اختیار این اجلاس قرار دادند. شرکت پارس خودرو با در اختیار گذاشتن 780 دستگاه خودرو ،شامل 200 دستگاه خودروی تیانا، 160 دستگاه ماکسیما و 420 دستگاه مگان نقش مهمی به عنوان یک شرکت داخلی در تأمین این تجهیزات داشت. استفاده از توان داخلی این شرکت‌ نمود عینی استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاس بود. در نهایت پس از پایان اجلاس تمام خودروهای فوق بار دیگر به شرکت پارس خودرو باز گردانده شدند.


محمد هاشمی رفسنجانی به زندان می رود!
نویسنده : صف شکن
یکشنبه 91/6/19
نظرات

چندی پیش، محمدحسن روزی طلب نویسنده ی کتاب تکیه گاه (با موضوع بررسی نقش آقای هاشمی رفسنجانی در فتنه ی 1388) از سوی قاضی شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

البته صدور این حکم نه به دلیل نگارش این کتاب بلکه به جرم انتشار متنی انتقادآمیز از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون قدیری‌ابیانه‌ در قم، میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک در وبلاگ شخصی‌ وی بود که از سوی قاضی پرونده چنین برداشت گردید که نویسنده به یکی از سران قوا نسبت دیکتاتوری داده است.

اینک با احترام به دادستان محترم، جرمی دقیقاً مشابه را که یکی دیگر از هموطنان مرتکب شده ،کشف نموده و به اطلاع ایشان می رساند.

این جرم، دقیقاً، عیناً، کاملاً، موبه مو و نعل بالنعل، همان جرمی است که «روزی طلب » بابتِ آن محکوم به زندان شد.

جرم روزی طلب: « اهانت به رئیس یکی از قوای سه گانه»

عبارت مجرمانه ی منتسب : اطلاق نسبت « دیکتاتوری » به رئیس یک قوه از قوای سه گانه.

 

محض اطلاع دستگاه قضا به استحضار می رساند :

یکی از هموطنان به نام آقای محمد هاشمی رفسنجانی، دقیقاً همین جرم را مرتکب شده و به رئیس قوه ی مجریه نسبتِ « دیکتاتوری» داده است با این تفاوت که ایشان یک قدم هم از «روزی طلب» جلوتر رفته و چنین گفته است :

« رئیس جمهور یک قدم هم جلوتر از دیکتاتورها بر می‌دارد»

بنابراین با توجه به حکم قبلیِ دادستان،قطعاً  می بایست در این مورد ، محکومیت محمد هاشمی قدری سنگین تر از محکومیت محمدحسن روزی طلب باشد:

جرم: « اهانت به رئیس یکی از قوای سه گانه »

عبارت مجرمانه : اطلاق نسبت « فوق دیکتاتوری» به رئیس یک قوه از قوای سه گانه»

 در اینجا با تشکر  از پی گیری های مجدانه ی دادستان محترم در پی گیری اهانت هایی که به سران قوا می شود و نظر به تلاش های فراوان در کشف و جلبِ « توهین کنندگان به سرانِ قوا» ، ولایتمداران ما مفتخر اند که در کشفِ این جرم و اعلامِ آن به حضورِ دادستان گرامی، افتخار همکاری با آن دادگاه عالی را دارد.

بدین منظور 10 مورد اهانت از 4 نفر  « اهانت کنندگان به رئیس قوه ی مجریه » فهرست گردیده و همراه با اسناد مربوطه، تقدیم محضر عالی دادستان می گردد.

 

ردیف

مضمون توهین ها به رئیس جمهور

توهین کننده

منبع


   1

1- رئیس جمهور یک قدم هم جلوتر از دیکتاتورها بر می‌دارد.

2- ریاست احمدی‌نژاد در دولت نتیجه انقلاب مخملی دشمنان بود.

3- دولت نهم دولتی نه چندان مشروع است.

 

محمد هاشمی رفسنجانی

سند

2

4-   این از حرومزادگیشه دروغ میگه! والا امام زمان رو مى بینه.

یوسف صانعی

سند

 

 

3

5- احمدی نژاد را نُنُرَش کردیم و مانند بچه ی لوسی است، هرچه خواست چه معقول و چه نامعقول برایش خریدیم و نیکی از حد و گذشت و او خیال بد کرد .

6- در(انتخابات ریاست جمهوری) 88 ما دفع افسد به فاسد کردیم .... به احمدی نژاد رأی دادیم.

 

 

 

احسان رستگار

 

 

سند

 

 

4

1- من با هر سفر رییس جمهور به استان ها و روستاها احساس حقارت می کردم‏.‏

2- هر تریبونی در دستان احمدی نژاد قرار می گرفت، احساس حقارت می کردم.

3-   چیزی که بیش از همه من را اذیت کرد دروغگویی بود

4-   برای ‏4‏ سال یک آدم کوچولو من را کوچولو کرد‏.

 

 

 

 

کامبوزیا پرتویی

 

 

سند

 
از امیرالمؤمنین علی علیه السلام پرسیده شد عدالت بهتر است یا بخشش و مراعات؟ ایشان فرمودند: « عدالت هر چیز را سر جای خود می نهد، و بخشش هر چیز را از سر جایش خارج می سازد، عدل نگاهدارنده ی همگان است و بخشش تنها به کسی بهره می دهد که به او بخشش شده پس عدالت شریف تر و برتر است»
آری :« عدالت بهتر از سیاستِ مراعات و زمینه ساز ِ وحدت نهادهای یک جامعه است »

بزرگترین غم رهبری چیست؟
نویسنده : صف شکن
شنبه 91/6/18
نظرات

بزرگترین غم رهبری چیست؟
 
  1-  نداشتن بصیرت خواص
 
 2-   دنیا زدگی خواص بی بصیرت و ایمان عاریه ای خواص
 
  3-  استحاله خودی ها و کم کاری برای مردم
 
  4-  غفلت خواص از اصول و گفتمان امام خمینی

  البته همه گزینه ها رو هم میتونید اضافه کنید!!!

شما بگویید.....

لصفا نظرات خودتون رو بنویسید.


خاتمی.....از من به تو نصیحت!!!
نویسنده : صف شکن
شنبه 91/6/18
نظرات

محمد خاتمی چند روز پیش ضمن اتخاذ مواضع تندی علیه مرد خاکستری اصلاحات(خوئینی ها) تهدید کرده کاری نکنند، دست به افشاگری بزنم. تعدادی از سران اصلاحات از جمله خاتمی هفته گذشته و در جریان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها سفری به شمال کشور داشته و درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری به بحث وتبادل نظر پرداخته‌اند. در یکی از این جلسات، یکی از حاضران می‌گوید: موسوی خوئینی‌ها از دست خاتمی و رفتارهای او عصبانی است، چراکه او شل و ول است و با حضور خود در انتخابات مجلس نهم در اسفندماه گذشته، حتی نتوانست یک آب نبات از نظام بگیرد. بنابراین مشکل اصلی اصلاح‌طلبان شخص خاتمی است. خاتمی نیز که از مواضع مرد خاکستری اصلاحات برآشفته شده بود، نتوانسته عصبانیت خود را کنترل کند و سخنانی درباره انتخابات سال 88 گفته که قابل تأمل است.خاتمی در این جلسه خطاب به حضار گفته: همه شما می‌دانید، بنده تحت تاثیر همین آقایان(موسوی خوئینی‌ها) در سال 88 به مسئله انتخابات ورود کردم و مجبور شدم از میرحسین موسوی حمایت کنم. رئیس دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینکه من همان زمان هم به آنها گفتم که موسوی مرد آخر خط نیست، گفته است: اینها سیاست را با براندازی اشتباه کرده‌اند. از من انتظار داشتند راه بیفتم در خیابان‌ها و وارد اردوکشی‌های خیابانی شوم. خاتمی در ادامه تهدید کرده است: کاری نکنند که بیایم و همه چیز را بگویم و رسماً بگویم غلط کردم که از اصلاح‌طلبان و آقای موسوی حمایت کردم.

جناب خاتمی از من به تو نصیحت که بیا و افشاگری کن و این جریان مذبوحی که زیر پر قبای خودت بزرگ شده اند را رسوا کن .از اقداماتی که در سر داشتید،از داستان لوایح دوقلو،از جریان جام زهر و.... بگو .شاید مورد قبول حضرت حق واقع شود و ذره ای از کارهای ضد ارزشی ات را ببخشاید




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز