سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گر مطالبه حرف شهیدان سیاسی است...آی مردم زمین و زمان من سیاسی ام

عارف روی فتنه گر خود را نشان داد
نویسنده : صف شکن
سه شنبه 92/3/14
نظرات

بالاخره بعد از گذشت چندین روز از آغاز تبلیغات ریاست جمهوری کم کم دم خروس اصلاح طلبان هویدا شده و این قوم فتنه گر نشان میدهند که مواضعشان با سال 88 تغییری نکرده است!

نمونه آن گفتگوی خبری شبکه دو است که عارف با حضور در این برنامه سخنانی گفت که بوی فتنه از آن استشمام میشد.

وی روز گذشته با مواضعی از قبیل اینکه " موسوی و کروبی را از برزگان نظام می دادنم! !!!؟" مواضع بهتری را (البته از دید اصلاح طلبان) گرفته است.

معاون اول دولت خاتمی در ادامه جلسه دیروز خود با دانشجویان دانشگاه شریف انقاد های تندتری را نیز انجام داده و می گوید: آقای کروبی از نزدیکان امام بود و من به هر دو احترام می‌گذارم و تاسف می‌خورم شرایط اجتماعی طوری است که نمی‌توان از این دو عزیز بهره بگیریم. امیدوارم به زودی مسأله این عزیزان حل شود.

عارف البته موضع خود را درباره انتخابات 88 نیز روشن و شفاف تر از گذشته بیان می کند؛ " در انتخابات 88 جریان حاکم یک سویه هر حرفی و هرکاری خواست برعلیه جریان دیگر کرد."

ج. آقای عارف یادمان نرفته که:

وی البته طعم انتقاد هایش را حتی تند تر از این هم می کند و می گوید: "وقتی مردم !!!!!!!!!!!خس و خاشاک می‌شوند چه انتظاری از مردم دارید؟ باید به شیوه‌های منطقی مردم را قانع کرد و در انقلاب فرهنگی نمی‌شود مردم را با چماق قانع کرد."

ج. آیا منظور شما از مردم همان مردم خداجویی!!! است موسوی در بیانیه خود گفته بود؟

ج. چه کسی در شلوغی های 88جماغ بدست گرفت؟


عارف با بیان اینکه منزلت آرزوی دیرینه تفکر اصلاح طلبی است ؟؟؟!!ادامه داد: کرامت و آبرو و شرف ایرانیان و همچنین رعایت کامل حقوق ایرانیان به ویژه اقوام و اقلیت ها با توجه به قانون اساسی را در برنامه خود لحاظ کردیم از برنامه های اصلی دولتم است.

ج. آقای عارف یادمان نرته که در18 تیر و در فتنه 88 چطور کرامت انسانی و آبرو شرف ایرانیان رعایت شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه معاون اقوام در دولتم تشکیل می دهم اظهار داشت: جلوگیری از توهین به شهروندان از برنامه های جدی من است و جلوی توهین به روسای جمهور و نخست وزیران سابق از جمله موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد را خواهم گرفت.

 

 

وی  در خصوص فعالیت های هسته ای گفت: پروژه هسته ای ، پرونده سیاسی و همه دنیا می دانند بنایمان این است که از همه فناوری های پیشرفته استفاده کنیم. یکی از این فن آوری ها، فن آوری   هسته ای است موضع ما فعالیت صلح آمیز است که از آن کوتاه نمی آییم!!؟؟ و برای رسیدن به راه حل باید روابط خارجی را ارتقاء دهیم !!؟؟و اجماع خوبی را در دنیا برای خودمان ایجاد کنیم که این از طریق دستگاه دیپلماسی یعنی وزارت خارجه تقویت می شود. فقط این وزارتخانه باید پل ارتباط با خارج از کشور باشد!!؟؟ البته باید از سفرا و دیپلماسی های برتر استفاده کنیم.

ج. آقای عارف گفتید که ازبرنامه هسته ای کوتاه نمی آیید. شما که معاون اول دولت اصلاحات بودید چرا در آن زمان کوتاه که هیچ کلا متوقف کردید و نیروگاه را پلمپ کردید؟

ج. آقای عارف گفتید روابط خارجی راتقویت خواهید کرد.باکی و باکجاروابط را قوی خواهید کرد؟با همان آمریکا واسرائیلی که به گفته جناب هاشمی ما با آنها سرجنگ نداریم؟؟

 

 

ج. آقای عارف شما خود را اصلاح طلب میدانید.آیا از همان اصلاح طلبهایی که لوایح دوقلو مطرح کرند؟

ج. آیا از همان اصلاح طلبهایی که حتی به دنبال استیضاح امام حسین(ع)بودند؟

 مواضع اخیر عارف بیانگر آن است که وی دوست دارد ضمن حفظ چهره فراجناحی خود، دل دوستان اصلاح طلبش را نیز بدست آورده و البته پایگاه اجتماعی سران فتنه را نیز به سمت خود متمایل کند.


باید دید آیا محمدرضا عارف که این روزها حتی وعده هدیه ستادهایش به خاتمی را نیز در صورت آمدن به عرصه؛ داده است چطور می خواهد خود را یک اصلاح طلب جدی نشان دهد
.

 



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز