سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گر مطالبه حرف شهیدان سیاسی است...آی مردم زمین و زمان من سیاسی ام

پاسخ پدر شهید احمدی روشن به روحانی
نویسنده : صف شکن
سه شنبه 92/3/14
نظرات

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن در  گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات حسن روحانی که گفته بود، ما شهدای هسته‌ای در این راه دادیم، گفت: شما کجا شهید دادید؟! کدام شهدای هسته‌ای در زمان شما به شهادت رسیدند؟! وی با بیان اینکه آقایان برای اهداف انتخاباتی از شهدا سوء‌استفاده می‌کنند، اظهار داشت: بزرگ‌ آ‌ن‌ها - که من نمی‌خواهم از او اسمی ببرم - خانواده شهدای هسته‌ای را دعوت کرد و به نوعی می‌خواست وانمود کند که طرفدار شهدای هسته‌ای است، آن موقع ما تو دهن آن‌ها زدیم که دیگر از این کارها نکنند و شهدای هسته‌ای را به نفع خود مصادره نکنند باز هم از رو نمی‌روند.


عارف روی فتنه گر خود را نشان داد
نویسنده : صف شکن
سه شنبه 92/3/14
نظرات

بالاخره بعد از گذشت چندین روز از آغاز تبلیغات ریاست جمهوری کم کم دم خروس اصلاح طلبان هویدا شده و این قوم فتنه گر نشان میدهند که مواضعشان با سال 88 تغییری نکرده است!

نمونه آن گفتگوی خبری شبکه دو است که عارف با حضور در این برنامه سخنانی گفت که بوی فتنه از آن استشمام میشد.

وی روز گذشته با مواضعی از قبیل اینکه " موسوی و کروبی را از برزگان نظام می دادنم! !!!؟" مواضع بهتری را (البته از دید اصلاح طلبان) گرفته است.

معاون اول دولت خاتمی در ادامه جلسه دیروز خود با دانشجویان دانشگاه شریف انقاد های تندتری را نیز انجام داده و می گوید: آقای کروبی از نزدیکان امام بود و من به هر دو احترام می‌گذارم و تاسف می‌خورم شرایط اجتماعی طوری است که نمی‌توان از این دو عزیز بهره بگیریم. امیدوارم به زودی مسأله این عزیزان حل شود.

عارف البته موضع خود را درباره انتخابات 88 نیز روشن و شفاف تر از گذشته بیان می کند؛ " در انتخابات 88 جریان حاکم یک سویه هر حرفی و هرکاری خواست برعلیه جریان دیگر کرد."

ج. آقای عارف یادمان نرفته که:

وی البته طعم انتقاد هایش را حتی تند تر از این هم می کند و می گوید: "وقتی مردم !!!!!!!!!!!خس و خاشاک می‌شوند چه انتظاری از مردم دارید؟ باید به شیوه‌های منطقی مردم را قانع کرد و در انقلاب فرهنگی نمی‌شود مردم را با چماق قانع کرد."

ج. آیا منظور شما از مردم همان مردم خداجویی!!! است موسوی در بیانیه خود گفته بود؟

ج. چه کسی در شلوغی های 88جماغ بدست گرفت؟


عارف با بیان اینکه منزلت آرزوی دیرینه تفکر اصلاح طلبی است ؟؟؟!!ادامه داد: کرامت و آبرو و شرف ایرانیان و همچنین رعایت کامل حقوق ایرانیان به ویژه اقوام و اقلیت ها با توجه به قانون اساسی را در برنامه خود لحاظ کردیم از برنامه های اصلی دولتم است.

ج. آقای عارف یادمان نرته که در18 تیر و در فتنه 88 چطور کرامت انسانی و آبرو شرف ایرانیان رعایت شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه معاون اقوام در دولتم تشکیل می دهم اظهار داشت: جلوگیری از توهین به شهروندان از برنامه های جدی من است و جلوی توهین به روسای جمهور و نخست وزیران سابق از جمله موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد را خواهم گرفت.

 

 

وی  در خصوص فعالیت های هسته ای گفت: پروژه هسته ای ، پرونده سیاسی و همه دنیا می دانند بنایمان این است که از همه فناوری های پیشرفته استفاده کنیم. یکی از این فن آوری ها، فن آوری   هسته ای است موضع ما فعالیت صلح آمیز است که از آن کوتاه نمی آییم!!؟؟ و برای رسیدن به راه حل باید روابط خارجی را ارتقاء دهیم !!؟؟و اجماع خوبی را در دنیا برای خودمان ایجاد کنیم که این از طریق دستگاه دیپلماسی یعنی وزارت خارجه تقویت می شود. فقط این وزارتخانه باید پل ارتباط با خارج از کشور باشد!!؟؟ البته باید از سفرا و دیپلماسی های برتر استفاده کنیم.

ج. آقای عارف گفتید که ازبرنامه هسته ای کوتاه نمی آیید. شما که معاون اول دولت اصلاحات بودید چرا در آن زمان کوتاه که هیچ کلا متوقف کردید و نیروگاه را پلمپ کردید؟

ج. آقای عارف گفتید روابط خارجی راتقویت خواهید کرد.باکی و باکجاروابط را قوی خواهید کرد؟با همان آمریکا واسرائیلی که به گفته جناب هاشمی ما با آنها سرجنگ نداریم؟؟

 

 

ج. آقای عارف شما خود را اصلاح طلب میدانید.آیا از همان اصلاح طلبهایی که لوایح دوقلو مطرح کرند؟

ج. آیا از همان اصلاح طلبهایی که حتی به دنبال استیضاح امام حسین(ع)بودند؟

 مواضع اخیر عارف بیانگر آن است که وی دوست دارد ضمن حفظ چهره فراجناحی خود، دل دوستان اصلاح طلبش را نیز بدست آورده و البته پایگاه اجتماعی سران فتنه را نیز به سمت خود متمایل کند.


باید دید آیا محمدرضا عارف که این روزها حتی وعده هدیه ستادهایش به خاتمی را نیز در صورت آمدن به عرصه؛ داده است چطور می خواهد خود را یک اصلاح طلب جدی نشان دهد
.

 



دست بوسی یک کاندید..اینها همان تفاله های اطلاحات اند
نویسنده : صف شکن
یکشنبه 92/3/12
نظرات
در نشست خبری حسن روحانی در محل ستاد تبلیغاتی‌اش اتفاق افتاد.

 


هاشمی بالاخره اعتراض کرد...
نویسنده : صف شکن
دوشنبه 92/3/6
نظرات

موضوع انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و تایید صلاحیت و رد صلاحیتها موضوعی است که در این روزها سوژه اکثر سایتهای داخلی و خارجی و روزنامه ها و خبرگزاریها شده است. در این رابطه مشایی و آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان دو کاندیدای دولت و اصلاح طلبها بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته اند. دولت و احمدی نژاد از صبر برای امدن مشایی و بهار سخن می گویند و هاشمی هم که تا پیش از این از بردباری سخن می گفت و سعی می کرد تا به شکلی مسئله عدم احراز صلاحیت خود را بی اهمیت جلوه دهد روز گذشته در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی فدائیان اسلام لب به شکایت گشود.

به واقع اینکه گویا آیت الله هاشمی رفسنجانی هم از احمدی نژاد و مشایی تاثیر پذیرفته و این بار از محدودیت صبر سخن می گوید و تاکید می کنند "تا جایی که مکلف به صبر و برداری باشم، تحمل می کنم".

، هاشمی رفسنجانی که دیگر گویا صبرش به پایان رسیده این بار از اختلاف دیدگاهش با برخی از افراد در مورد نگاه اسلام به حقوق شهروندی می گوید که سابقه ای به طول عمر انقلاب دارد و جزء اسرار نظام است و باید حفظ شود.

هاشمی به نظر می‌رسد تصمیم به اعتراض گرفته و حرف‌های تازه تری بیان می‌کند. حرف‌هایی در رابطه با اینکه شورای نگهبان در زمانی که ریاست مجلس را به عهده داشت، هم در امور تقنینی نوعی بن بست ایجاد کرده بود و این امر تا جایی پیش رفت که موجب شد تا امام ( ره) دستور تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای رفع اختلاف‌ها و بن بست شکنی بدهند. بن بست‌هایی که هنوز ادامه دارد و مصلحتی که هنوز باید بن بست‌ها را مرتفع کند.

به هر حال تعبیر و تفسیر سخنان هاشمی را به خود شورای نگهبان واگذار می کنیم و خوانند گان محترم، اما اینکه هاشمی تصمیم به اعتراض گرفته و درست پس از رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان این شورا را عاملی معرفی می‌کند برای ایجاد بن بست در تصویب قوانین مجلس و اینکه می گویند این بن بست‌های ایجاد شده از سوی شورای نگهبان هنوز ادامه دارد و مجمع تشخیص مصلحت هم همچنان و برابر دستور امام در حال برداشتن بن بستهایی است که شورای نگهبان به وجود می آورد جای بسی سوال دارد و در ذهن تشکیک ایجاد می کند.

چرا هاشمی که تا دیروز از حفظ آرامش سخن می گفت امروز برای صبر خود حد و مرز قایل می شود و چرا شورای نگهبان را عاملی برای به بن بست رسیدن می داند و چرا شورای تشخیص مصلحت را که خود سکانداری آن را بر عهده دارد را کلید رفع بن بست‌هایی می داند که از سوی شورای نگهبان خلق می شود و چرا مانند دیگرانی که در این چند روزه به تکرار خاطرات خود از سخنان شنیده نشده امام (ره) پرداختند ایشان هم متوصل به امام (ره ) شده اند.

در سخنرانی هاشمی رفسنجانی موضوع دیگری هم هست که جلب توجه می کند و آن رجوع مدعوین و سخنرانان در نشست به سوابق انقلابی و مبارزاتی هاشمی رفسنجانی است که در ترکیبی از بیم ها و امیدها به سخنان اعتراضی هاشمی قدرتی دو چندان می بخشد.

در این بین البته روزنامه های بهار، اعتماد، ابتکار، همبستگی، حمایت، جمهوری اسلامی، راه مردم، شرق و… تیتر یک یا یکی از تیترهای صفحه اول خود را به باز نشر سخنان هاشمیمصاحبه هایی که پیرامون آن گرفته بودند اختصاص دادند که حکایت از بیمها و امیدها و گلایه های آیت الله از رد صلاحیت و بی مهری شورای نگهبان به وی داشت و اعتراضی بود که فقط تیتر " هاشمی به شورای نگهبان اعتراض کرد" را با خود یدک نکشید.


توهین یک مدیر نفتی به سخنان رهبرانقلاب
نویسنده : صف شکن
دوشنبه 92/3/6
نظرات

 ت

هران پرس-همایش ملی مدیریت دانش در صنعت بالا دستی نفت به تازگی به همت معاونت توسعه منابع و مدیریت وزارت نفت و با همکاری ستاد طرحها و پروژه های ویژه نفت و به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار شد. 

 -این همایش که با حضور جمع کثیری از مدیران و متخصصان و فعالان این عرصه و معاونین و مشاورین وزیر نفت برگزار شد ، حاشیه هایی به دنبال داشت که برخی از آنها جای تامل بسیار دارد. 
 
- سن با بنری مزین به تصویر و کلام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مرتبط با موضوع همایش آراسته شده بود. 
 
- معاون توسعه منابع و مدیر ستاد طرحها و پروژه های ویژه نفت از جمله سخنرانان همایش بودند. 
 
- یکی از کارشناسان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که در بنر هم قید شده بود با مضمون " تولید ثروت از راه دانش را جایگزین چاه نفت کنید" به تبیین این موضوع پرداخت . 
 
- حمید دریس مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون که بعد از این کارشناس به روی سن رفت با لحن تند و ملتهب و پرخاشگرانه فرمایش مقام معظم رهبری را مردود دانست.!
 
- "بورد" مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای اصلاح و جمع کردن اوضاع سریعا  پشت تریبون قرار گرفت و گفت :" منظور آقای دریس آنچه گفته نبوده است! ایشان نمی دانست که این جمله مقام معظم رهبریست!!!
 
 البته جای بسی تعجب دارد ،زیرا اولا" این جمله روی بنر در اندازه قابل توجه و در مقابل دید همگان قید شده بود و در ثانی قریب 2 سال است که مقام معظم رهبری به کرات و بویژه در سفر نوروزی به عسلویه در سال 90 و در مراسم بازدید از دستاوردهای صنعت نفت در  پژوهشگاه وزارت نفت تهران در انتهای همان سال به این مهم با صراحت اشاره فرمودند و بحث تلاش برای جایگزینی دانش و تکنولوژی  وصدور خدمات فنی وتخصصی به جای خام فروشی صرف  نفت را مطرح نمودند . 
 
-  خیل عظیمی از حاضران در جلسه به نشانه اعتراض به گفته های دریس و توجیه کودکانه بورد سالن همایش را ترک کردند. 
 
اما آنچه جای ابهام دارد اینست که مگر این برنامه وزارتی نبوده و سخنرانان از پیش مشخص نبوده اند و محتوای مقالات و سخنرانی ها برای زمانبندی ارائه و در اختیار دبیرخانه همایش قرار نگرفته بود. با این همه باید دید دریس به عنوان مدیر یک شرکت تابع از یک شرکت دیگرکه خود جزیی از مجموعه وزارت نفت است بر چه اساس به روی سن رفته است . آیا جز سخنرانان بوده یا خیر که در هر دو حالت مدیران مسئول باید پاسخگو باشند.البته اذعان به این نکته که شخص ایشان با حمایتها و فشارهای بی امان جناب "بورد" علیرغم تاکیدات ویژه همه دلسوزان نظام وارزشها در وزارتخانه ومناطق جنوب مبنی بر عدم بکار گیری ایشان صورت پذیرفته است . 
 
با یک فلاش بک به گذشته ای نه چندان دور می توان این نمایش را بخشی از سناریوی از پیش طراحی شده در ادامه سناریوی فتنه 88 دانست . در آن سال همین تیم در اهواز با یکی از سران فتنه که در حصر خانگی بسر می برد جلساتی داشته است! 
 
اما از دکتر سلحشور معاون وزیر که افرادی ولایت مدار و متولی اصلی این همایش بودند انتظار میرفت ضمن عذر خواهی به دلیل سوء مدیریتشان در همایش مذکور ، با فرد گستاخ برخورد قاطع می نمودند و به این راحتی از کنار مسئله نمی گذشتند . 
 

اما مطالبات دلسوزان نظام و ترک کنندگان همایش رسیدگی به این مسئله و اقدام عاجل در این خصوص از سوی مقامات مسئول خصوصا شخص وزیر  بوده تا در آستانه انتخابات عرصه برا ی ترک تازی و جولان فرصت طلبان فراهم نگردد.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز